Inget klipp.....

..... men väl en sax!
Har länge retat mig på den slöa kökssaxen
men inte blivit färdigt att köpa ny.
Men nu var måttet rågat. 
Saxen var inte längre bara slö
utan även taggig av någon anledning
(kan vara någon som försökt klippa av något som man nog ska använda avbitare till 🙈)
Men som sagt nu var det dags
att införskaffa en ny sax.
Jag hade aldrig tidigare reflekterat över vad en bra sax kostade
och det hade nog inte killen
i kassan på Ica Kvantum heller gjort.
Han kollade ett par gånger
på summan och saxen
Men nä han hade inte knappat in fel!
200:- fick jag hosta upp!
💸
Som sagt en ny sax är inget klipp! 
✂️
 Fast kanske jag gjorde ett litet klipp ändå.... 
 
Den kostade 50:- mer
i byns välkända lågprisaffär
Häpp
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0