Såååå länge sedan...


 Fick ett mail från Blogg.se att det var länge sedan jag skrev på bloggen
men att jag fortfarande hade besökare
och även nya sådana.
Så kul!
Kanske dags att hitta tillbaka hit igen och skriva
om ditten och datten som innan.
Mycket har ju hänt i mitt liv sedan sist
men en del är sig likt.....
De här till exempel....
(ni som läst min blogg sedan innan vet vilka jag talar om...)
Även om pandemin gjort att jag inte sett dem på länge
så finns de där ute någonstans.
Och om jag börjar skriva här igen 
så kommer de alldeles säkert att dyka upp!
Vilka då undrar kanske någon...
 
Jo dessa givetvis
 
SYSTRARNA!
 
 
 
 
877 mormor Images Clipart
 
Så håll utkik
Kanske kommer både jag och de tillbaka!
To be continued....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0