Snart dags......

För ett år sedan skrev jag det här inlägget:

http://tomelillans.blogg.se/2010/may/smycken.html

och nu är vi snart där!

Maken och jag åkte till Ystad idag för att köpa den där ringen jag ville ha.
Bägge modellerna fanns kvar i sortimentet 
men den ena fick beställas
och den andra rekommenderade inte säljaren för det var
stor risk att stenarna lossnade. 
Så det hela slutade med att det inhandlades två nya ringar istället;
en till mig och en till maken.
Likadana till oss bägge två och med inskription och allt.
Kändes riktigt bra
så nu väntar vi bara på den stora dagen.......



Ps. Halsbandet som jag nämnde i inlägget ifjor fick jag av maken i julklapp
så vem vet
ringen som skulle beställas kanske jag får i julklapp i år......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0